Maaltijdbezorger Just Eat Takeaway blijft groeien

13-10 09:24 | bron: FoodPro Network Belgium

AMSTERDAM - In veel landen waar maaltijdbezorger Just Eat Takeaway actief is, steeg het aantal bestellingen flink.

Belangrijkste markt is het Verenigd Koninkrijk. Daar werden in de afgelopen maanden bijna 70 miljoen maaltijden besteld. Sinds het bedrijf in het VK is gestart, hebben de Britten alles bij elkaar meer dan een miljard maaltijden besteld.

Ook in andere belangrijke afzetmarkten, zoals Duitsland, de VS en Canada, steeg het aantal bestellingen. De transactiewaarde kwam wereldwijd uit op 6,8 miljard euro. Dat is 23% meer dan een jaar eerder.

"Nu grote delen van de wereld weer teruggaan naar het leven zoals het was vóór corona, is onze groei in het derde kwartaal van 2021 sterk gebleven", aldus topman Jitse Groen. "We zijn klaar voor wat traditioneel onze groeiseizoenen zijn: de herfst en de winter."

De Just Eat Takeaway topman geeft op 21 oktober een update over de strategie van het bedrijf en hoe hij denkt de komende tijd verder te kunnen groeien.

 

Foto: Just Eat Takeaway





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
20 okt Europees Parlement steunt 'Van boer tot bord'-strategie van Europese Commissie
20 okt Anthony Botelberge volgt Jan Vander Stichele op als Fevia-voorzitter
20 okt Veel voedingsbedrijven kondigen prijsverhogingen aan
20 okt Nestlé gaat voor volledig zichtbare bevoorradingsketen
20 okt Dé oplossing voor bulk in de supermarkt (video)
19 okt Supermarktfamilie Colruyt koopt Santos Bikes
19 okt Omzet Danone groeit met 3,8 procent
19 okt DSM rondt overname van First Choice Ingredients af
19 okt Verpakken onder gewijzigde atmosfeer: nieuw e-book beschikbaar
19 okt EFSA ontwikkelt tool voor vaststellen THT- of TGT-datum
18 okt Free From Functional & Health Ingredients 2021: Inzicht in de belangrijkste voedingstrends -nu én over vijf jaar
18 okt Koffie wordt duurder en minder lekker
18 okt Food Safety Culture: basis voor bestaansrecht
18 okt Kaasboerderij Kaamps: Zekerheid over temperatuur stelt productieproces veilig
15 okt Logistieke problemen Carrefour nog niet opgelost
15 okt Nature’s Pride investeert in avocado inpakrobot (video)
15 okt Wegen | uitprijzen | etiketteren in de AGF sector (video)
14 okt Redefine Meat heeft grootse internationale plannen
14 okt Mars wil in 2050 volledig klimaatneutraal zijn
14 okt Anticiperen op wettelijke consequenties Farm to Fork Strategy
14 okt Het recept voor de drielaagstaart die Supply Chain Planning heet
13 okt EU zet stap in 'worstenoorlog' met Britten
13 okt Maaltijdbezorger Just Eat Takeaway blijft groeien
13 okt Nestlé test blockchaintechnologie in Nieuw-Zeeland en Latijns-Amerika
13 okt Whitepaper zout- en suikerreductie: 4 criteria voor succesvol reduceren
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?