Colruyt past ‘enkele tientallen’ prijzen aan na entree Jumbo
bron: FoodPro Network Belgium
HALLE - Colruyt voert een aantal prijsaanpassingen door na de opening van Jumbo in Pelt. Het gaat om enkele tientallen producten, zowel A-merken als huismerken.
Circa 10 medewerkers van Colruyt gingen woensdag naar de nieuwe Jumbo in Pelt. Zij zouden zo'n 1.600 prijzen hebben genoteerd. Inmiddels heeft Colruyt ook al een aantal prijswijzigingen bekendgemaakt:
Product Oude prijs Nieuwe prijs
ARIEL vl.wasm.compact Color 30d 1,65L |
9,84 |
9,40 |
CÔTE D'OR puur 2x200g |
3,27 |
3,11 |
LOTUS pasta speculoos 720g |
3,47 |
3,18 |
CRISTAL BLIK 33CL |
0,95 |
0,88 |
Coca-Cola Light 50CL |
1,14 | 0,98 |
COCA-COLA ZERO SUGAR 33cl |
0,61 |
0,59 |
Colruyt blijft de goedkoopste
Uit een prijsvergelijking van Het Belang van Limburg blijkt dat Colruyt in Pelt de goedkoopste blijft. Volgens de krant is Colruyt 2,16% goedkoper dan Jumbo, terwijl Albert Heijn 0,84% goedkoper is. De andere concurrenten zijn iets duurder, maar de verschillen zijn relatief klein.
Laatste nieuws
-
26 apr Lagere omzet en marge voor Corbion
-
26 apr Unilever-topman wil realistische duurzaamheidsdoelen
-
26 apr Wijnconsumptie op laagste niveau sinds 1996
-
26 apr Arla Foods Ingredients neemt activiteiten in wei over van Volac
-
26 apr Ahold Delhaize opent tech-studio in Roemenië
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
-
25 apr A-merken Nestlé blijven last houden van zuinige consument
-
25 apr EU verbiedt ongezonde aroma's voor rookworst en barbecuesaus
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan