Vleesindustrie blijft wereldwijd groeien

31-07 06:05 | bron: FoodPro Network Belgium

FRANKFURT - In 2022 zal wereldwijd 260 miljoen ton vers vlees verkocht worden. Aldus cijfers van Beatrix Fraese van VDMA.

De vooruitzichten voor de vleesverwerkende industrie zijn volgens VDMA positief: de wereldbevolking neemt toe en de uitgaven voor voedingsmiddelen stijgen. Cijfers van het Britse marktonderzoekbureau Euromonitor International bevestigen de vooruitzichten.

In de categorie Fresh Meat zal de afzet tegen 2022 met 10% stijgen tot 260 miljoen ton. Investeringen in de productiecapaciteit zijn noodzakelijk. Volgens de VDMA kan het lokale aanbod aan machines de vraag niet afdekken, zodat machines en installaties internationaal gekocht moeten worden.

Bron: VDMA




Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
23 aug Als food merk overleven in Mexico
23 aug Nestlé test gepersonaliseerde voeding op basis van Instagramfoto's
23 aug Opwarmen voor diepvries
23 aug ISO 22000:2018 vs. ISO 22000:2005 - de verschillen
22 aug Frederiks verlaat HelloFresh
22 aug Sainsbury’s biedt kleine merken een listing
22 aug Een tijd- en kostenbesparende manier om verpakkingsmachines te kopen
22 aug Waarop moet u letten bij de aanschaf van persoonlijke beschermingsmiddelen voor de voedselindustrie?
22 aug Correcte gewichtsbepaling dankzij scheefstandcorrectie | Easy Level kantelcompenstie: altijd het juiste gewicht
21 aug Amazon wil drieduizend kassaloze supermarkten openen
21 aug Jumbo wil meer dan 100 winkels in België
21 aug Wake-on-LAN – de duurzame oplossing voor energiebesparing binnen uw bedrijf
20 aug Wereldwijd actief Lotus ziet omzet flink stijgen
20 aug Europese databank tegen voedselfraude
20 aug Voedselvertrouwen kan omhoog in vijf stappen
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?