Colruyt lanceert de smartphone-app ‘MyColruyt’
bron: FoodPro Network
HALLE - Discounter Colruyt lanceert de smartphone-app ‘MyColruyt’. Hiermee wil de retailer klanten helpen om hun boodschappen makkelijker voor te bereiden. Het boodschappenlijstje staat centraal in de app.
De klant kan algemene termen toevoegen aan zijn lijstje (koffie, melk, chips, tandpasta etc.) maar kan er ook voor kiezen specifieke producten te vermelden (bijvoorbeeld Lays chips). Daarnaast staan er ingrediënten vanuit de 6.000 Colruyt-recepten in de app. Ook producten met Rode Prijs of Extra-korting kunnen op het lijstje.
De klant kan daarnaast zijn favoriete producten bewaren en alle actuele prijzen van zijn Colruyt-winkel consulteren. Met MyColruyt voegt hij ook producten uit zijn gepersonaliseerde aanbiedingen of zijn laatste kasticket toe. Colruyt heeft bovendien een filter voor ‘gluten’ ontwikkeld, waarmee klanten meteen zien of een product van de Colruyt-merken glutenvrij is. Er komen op termijn nog andere filters bij.
Sinds een aantal maanden is er open wifi in bijna alle 230 Colruyt-winkels.
Laatste nieuws
-
17 mei PepsiCo investeert meer dan 200 miljoen euro in chipsfabriek in Veurne
-
17 mei Fonterra overweegt activiteiten in consumentenproducten te verkopen
-
17 mei Haribo en Lidl bereiken akkoord
-
17 mei Crisp introduceert een blikje biodiversiteit
-
17 mei Meer zuivelverwerkers met CO2-doelen, doorberekenen kosten lastig
-
17 mei Waarom u ERP-functionaliteit voor voedselveiligheid nodig hebt
-
17 mei Whitepaper zout- en suikerreductie: 4 criteria voor succesvol reduceren
-
16 mei Asda stort zich op huizenmarkt
-
16 mei Milcobel heeft nieuwe CEO
-
16 mei eBook | Versterk je supply chain: Beheers veerkracht en flexibiliteit
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan