Albert Heijn helpt Vlamingen met gezondere voedingskeuzes

21 feb 2025 13:09
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Met kleijne swaps of praktische tips om de maaltijd iets voedzamer te maken, helpt Albert Heijn Vlamingen om gezonder te eten. De supermarktketen betrekt ook bekende Vlamingen Jeroen Meus en Linde Merckpoel in de campagne.
De teasercampagne ging al een week geleden van start, met op billboards en online cryptische slogans zoals Swapke doen?, Vandaag onthult Albert Heijn wat dat swappen precies betekent. Het zijn praktische wisseltips die de maaltijd iets gezonder of voedzamer maken.
Voorbeelden zijn lasagne maken met pompoenvellen, linzen toevoegen aan gehakt, koken met volkorenpasta of minder olijfolie gebruiken met een spuitbus.
Albert Heijn gaat daarom mensen inspireren over die kleine stapjes, via communicatie binnen en buiten de winkel.
Laatste nieuws
-
21 mrt Amerikaanse FDA overweegt Nutri-Score-achtig FoP-logo
-
21 mrt Afval bestrijden met food-specifiek ERP
-
20 mrt IJsjesdivisie Unilever wordt The Magnum Ice Cream Company
-
20 mrt Biefstuk en hamburgers worden nog duurder door schaarste
-
20 mrt ACI Group breidt aanbod plantaardige eiwitten uit
-
20 mrt McCain wil voor 350 miljoen euro investeren in Franse fabrieken
-
20 mrt 4 manieren om met data waarde toe te voegen in de uitdagende Food & Beverage industrie
-
19 mrt Picnic gaat samenwerken met met Intermarché
-
19 mrt Wanneer en waarom je bedrijf Food ERP software nodig heeft
-
19 mrt Those Vegan Cowboys zet stappen in precisiefermentatie
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan