Europees huismerkoffensief Ahold Delhaize

bron: FoodPro Network
In vier Europese landen lanceert Ahold Delhaize een assortiment van 500 nieuwe huismerkproducten in dezelfde verpakking met etiketten in vier talen. Ahold Delhaize ambieert een omzetaandeel van 45% voor huismerken in 2028.
Ahold Delhaize lanceert de nieuwe huismerkproducten bij ketens Albert in Tsjechië, Mega Image in Roemenië, Alfa Beta in Griekenland en Maxi in Servië, onder huismerken zoals Nature’s Promise, Perla (koffie en thee) en Delicata (chocolade). Klanten in de regio krijgen zo toegang tot een ruimer aanbod gezonde, plantaardige, biologische en vernieuwende producten tegen betaalbare prijzen, aldus de retailer.
De vier ketens hebben de afgelopen drie jaar hun huismerkaanbod geharmoniseerd en de productie- en distributieketen gestroomlijnd. De verpakking is nu identiek in de betrokken landen met etiketten in vier talen.
Laatste nieuws
-
12 feb Ahold Delhaize boekt iets meer omzet
-
12 feb Heineken verkoopt meer
-
12 feb Steeds meer biologische boeren in Duitsland
-
12 feb Hoe maak je voedselveiligheid onderdeel van de hele organisatie?
-
11 feb Omzet Coca-Cola stijgt vooral door prijsverhogingen
-
11 feb Nestlé wil koffieteelt verduurzamen
-
11 feb Webinar | Cloud en AI zijn de drijvende kracht achter technologische transformatie
-
10 feb McDonald's verkoopt meer door acties
-
10 feb Whitepaper zout- en suikerreductie: 4 criteria voor succesvol reduceren
-
10 feb Het belang van traceerbaarheid in de supply chain en de technologieën die dit mogelijk maken
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan