Nestlé introduceert vloeibaar espressoconcentraat in de Verenigde Staten
09 jan 2025 11:34
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Nestlé introduceert onder het merk Nescafé een eerste vloeibaar espressoconcentraat in de Verenigde Staten. Één op de drie kopjes koffie die buitenshuis wordt geconsumeerd is een koude koffie. Met Nescafé Espresso Concentrate krijgen consumenten de mogelijkheid om ook thuis gepersonaliseerde koude espressodranken te maken.
Nescafé Espresso Concentrate is gemaakt van 100% Arabica-bonen en wordt geleverd in een fles van 300 milliliter. Daarmee kunnen ongeveer 20 kopjes espresso worden bereid. In de Verenigde Staten is het product vanaf februari verkrijgbaar bij supermarkten in de varianten Black en Vanilla. Nescafé Espresso Concentrate werd vorig jaar al gelanceerd in China en Australië.
Laatste nieuws
-
21 jan Nieuwe CEO voor Belgisch koffiebedrijf Miko
-
21 jan Hochland start samenwerking met Those Vegan Cowboys
-
21 jan F&B Visierapport | Digitale en duurzame transformatie
-
21 jan Dit zijn de BRCGS, IFS en FSSC 22000 opleidingseisen
-
20 jan Europees huismerkoffensief Ahold Delhaize
-
20 jan Lidl promoot plantaardig dieet
-
20 jan Ook Colruyt France gaat huismerken inkopen via alliantie EMD
-
20 jan Rabobank voorziet verdere consolidatie onder aanbieders van vleesvervangers
-
20 jan 4 manieren om met data waarde toe te voegen in een uitdagende markt voor voedingsmiddelen en dranken
-
17 jan Onderzoek: Britten het meest kwijt voor boodschappen in Europa
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan