Amazon test nieuw winkelconcept
05 dec 2025 06:05
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Amazon heeft in Chicago een kleinschalige gemakswinkel geopend voor snelle boodschappen. De nieuwe Amazon Grocery is 350 m² groot en verkoopt een assortiment van 3.500 producten.
Het aanbod is vooral gericht op snelle boodschappen en voeding on-the-go. Klanten vinden er onder andere dranken, snacks, gebak, belegde broodjes, maaltijden, koffie en sushi, aldus Supermarket News. De winkel verkoopt geen Amazon huismerken, wel bekende merken zoals Lays, Fritos, Coca-Cola, Red Baron-pizza of Folgers-koffie.
Amazon Grocery heeft vier zelfscankassa’s en een Amazon One-kiosk waar Amazon Prime-leden kunnen betalen. Daarnaast kunnen klanten producten retourneren die ze op Amazon.com kochten.
Laatste nieuws
-
05 dec Aviko wil frietproductie in Poperinge uitbreiden
-
05 dec Amazon test nieuw winkelconcept
-
04 dec De voordelen van MAP technologie in de voedingsindustrie
-
04 dec Mercadona bereikt doel van 50 winkels in Portugal
-
04 dec Gratis e-book over de voordelen van MAP
-
03 dec Colruyt wil met Okay City naar 100 stadswinkels
-
03 dec Podcasts voor de Food & Beverage sector
-
02 dec HEMA komt volledig in handen van Jumbo familie Van Eerd
-
02 dec Carrefour zet AI in tegen voedselverspilling
-
02 dec Waarom uw bedrijf een sectorspecifieke ERP nodig heeft om de ROI te maximaliseren
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan