Amazon test nieuw winkelconcept

04 feb 2025 06:05
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Amazon heeft in Chicago een kleinschalige gemakswinkel geopend voor snelle boodschappen. De nieuwe Amazon Grocery is 350 m² groot en verkoopt een assortiment van 3.500 producten.
Het aanbod is vooral gericht op snelle boodschappen en voeding on-the-go. Klanten vinden er onder andere dranken, snacks, gebak, belegde broodjes, maaltijden, koffie en sushi, aldus Supermarket News. De winkel verkoopt geen Amazon huismerken, wel bekende merken zoals Lays, Fritos, Coca-Cola, Red Baron-pizza of Folgers-koffie.
Amazon Grocery heeft vier zelfscankassa’s en een Amazon One-kiosk waar Amazon Prime-leden kunnen betalen. Daarnaast kunnen klanten producten retourneren die ze op Amazon.com kochten.
Laatste nieuws
-
12 feb Ahold Delhaize boekt iets meer omzet
-
12 feb Heineken verkoopt meer
-
12 feb Steeds meer biologische boeren in Duitsland
-
12 feb Hoe maak je voedselveiligheid onderdeel van de hele organisatie?
-
11 feb Omzet Coca-Cola stijgt vooral door prijsverhogingen
-
11 feb Nestlé wil koffieteelt verduurzamen
-
11 feb Webinar | Cloud en AI zijn de drijvende kracht achter technologische transformatie
-
10 feb McDonald's verkoopt meer door acties
-
10 feb Whitepaper zout- en suikerreductie: 4 criteria voor succesvol reduceren
-
10 feb Het belang van traceerbaarheid in de supply chain en de technologieën die dit mogelijk maken
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan