Danone wil het aantal wereldwijde partnerschappen verdubbelen

bron: FoodPro Network
Danone wil het aantal wereldwijde partnerschappen verdubbelen om innovatie in de hele keten te stimuleren. Een jaar na de lancering van het programma Partner for growth heeft Danone 19 nieuwe strategische overeenkomsten en 8 gezamenlijke bedrijfsontwikkelingsplannen ondertekend.
De strategie van Danone is gericht op het uitbreiden en versterken van de relaties die kunnen bijdragen aan innovaties. Daartoe worden samenwerkingen aangegaan met start-ups, maar ook met grote bedrijven en academische instellingen. De ambitie is om het aantal ondertekende partnerschappen de komende twee jaar te verdubbelen.
De tot dusver ondertekende partnerschappen hebben betrekking op gebruik van ingrediënten, verpakkingen, productie, landbouw en indirecte leveranciers.
Laatste nieuws
-
17 sep Greenfield vertrekt bij Ben & Jerry's
-
17 sep De toegevoegde waarde van Aptean Food & Beverage ERP bij Tony’s Chocolonely
-
16 sep Colruyt rolt eerste slimme winkelwagen uit
-
16 sep Danone wil het aantal wereldwijde partnerschappen verdubbelen
-
16 sep F&B Visierapport | Digitale en duurzame transformatie
-
15 sep McCain wil voor 350 miljoen euro investeren in Franse fabrieken
-
15 sep Zuivelboerderij profiteert van branchespecifieke ERP-software
-
12 sep ME-AT the alternative: Duitse traditionele producten veganistisch gemaakt
-
12 sep Procesoptimalisatie in de voedingsindustrie volgens Bizerba
-
11 sep Agristo investeert voor 650 miljoen euro
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan