Unilever verkoopt Duitse pastamerken

bron: FoodPro Network
Unilever splitst in Duitsland de pastasauzen van de merken Tomato al Gusto en Speciale al Gusto af. De Italiaanse fabrikant van tomatenproducten Casalasco neemt de merken per 1 maart 2025 over.
Het merk Knorr blijft van Unilever, maar mag door Casalasco nog een jaar lang voor de sauzen worden gebruikt. De pastasauzen zijn in Duitsland al meer dan 20 jaar verkrijgbaar onder het merk Knorr.
Casalasco verkoopt tomatenproducten onder de merken Pomì, Pomito en De Rica. Het bedrijf gaat de pastasauzen in Duitsland distribueren via marketingpartner Hengstenberg.
Unilever is momenteel bezig met het reorganiseren van haar merken- en productportfolio. In december werd al bekendgemaakt dat het bedrijf de merken Unox, Zwan en Conimex verkoopt aan Zwanenberg Food Group en Paulig.
Laatste nieuws
-
12 feb Ahold Delhaize boekt iets meer omzet
-
12 feb Heineken verkoopt meer
-
12 feb Steeds meer biologische boeren in Duitsland
-
12 feb Hoe maak je voedselveiligheid onderdeel van de hele organisatie?
-
11 feb Omzet Coca-Cola stijgt vooral door prijsverhogingen
-
11 feb Nestlé wil koffieteelt verduurzamen
-
11 feb Webinar | Cloud en AI zijn de drijvende kracht achter technologische transformatie
-
10 feb McDonald's verkoopt meer door acties
-
10 feb Whitepaper zout- en suikerreductie: 4 criteria voor succesvol reduceren
-
10 feb Het belang van traceerbaarheid in de supply chain en de technologieën die dit mogelijk maken
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan