Aldi heeft ambitieuze groeiplannen in Verenigde Staten

bron: FoodPro Network
Aldi heeft ambitieuze groeiplannen in de Verenigde Staten. De in Duitsland gevestigde keten heeft 2.400 winkels in 38 staten en investeert 9 miljard dollar om de komende vijf jaar 800 extra winkels te openen.
“Aldi groeit sneller dan ooit tevoren”, aldus Dave Rinaldo, CEO van Aldi USA, tijdens de jaarlijkse beurs van de Private Label Manufacturers Association (PLMA), die van 17 tot 19 november in Chicago werd gehouden.
Veel van deze leverancierspartners exposeerden op de PLMA-expo, die 15% groter was dan in 2023 met een recordaantal van 1.800 exposanten. Fabrikanten presenteerden innovaties die voorheen niet beschikbaar waren voor private label, waaronder culinair geïnspireerde heat-and-eat-maaltijden, kruiden en zoute snacks.
De vernieuwde strategie van Aldi omvat onder meer het maken van langetermijnafspraken met leveranciers. Aldi werkt samen en heeft het over de cruciale rol die leveranciers in de bedrijfsvoering spelen, aldus Rinaldo.
De CEO daagt leveranciers daarnaast uit om te komen met innovatieve producten waar consumenten enthousiast van worden en krimpflatie tegen te gaan.
Laatste nieuws
-
18 sep Milcobel en No Palm Ingredients werken samen aan duurzame oliën
-
18 sep Meer omzet voor Lidl in België
-
18 sep Colruyt Group oogst 75 ton Belgische mosselen
-
18 sep Hoe software voor foodproducenten en -distributeurs helpt de uitdagingen van vandaag aan te gaan
-
17 sep Greenfield vertrekt bij Ben & Jerry's
-
17 sep De toegevoegde waarde van Aptean Food & Beverage ERP bij Tony’s Chocolonely
-
16 sep Colruyt rolt eerste slimme winkelwagen uit
-
16 sep Danone wil het aantal wereldwijde partnerschappen verdubbelen
-
16 sep F&B Visierapport | Digitale en duurzame transformatie
-
15 sep Zuivelboerderij profiteert van branchespecifieke ERP-software
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan