Mondelez en Lotus Bakeries gaan samenwerken

13 jun 2024 09:55
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Een opmerkelijke overeenkomst tussen twee concurrenten. Mondelez gaat Biscoff speculoosjes van Lotus Bakeries produceren en verkopen in India en speculoos verwerken in producten van Milka en Cadbury.
Tegen 2025 verschijnen de eerste co-branded producten van Milka en Biscoff in Europa en van Cadbury en Biscoff in het Verenigd Koninkrijk.
Beide bedrijven stellen de overeenkomst voor als een win-win: Lotus kan dankzij de samenwerking sneller groeien op de Indiase markt en kan Biscoff in combinatie met de sterke merken van Mondelez ook in andere markten nieuwe stimulansen geven. Voor Mondelez biedt het partnership de gelegenheid om het aanbod uit te breiden met innovatieve producten in het groeiende premiumsegment.
Laatste nieuws
-
21 mrt Amerikaanse FDA overweegt Nutri-Score-achtig FoP-logo
-
21 mrt Afval bestrijden met food-specifiek ERP
-
20 mrt IJsjesdivisie Unilever wordt The Magnum Ice Cream Company
-
20 mrt Biefstuk en hamburgers worden nog duurder door schaarste
-
20 mrt ACI Group breidt aanbod plantaardige eiwitten uit
-
20 mrt McCain wil voor 350 miljoen euro investeren in Franse fabrieken
-
20 mrt 4 manieren om met data waarde toe te voegen in de uitdagende Food & Beverage industrie
-
19 mrt Picnic gaat samenwerken met met Intermarché
-
19 mrt Wanneer en waarom je bedrijf Food ERP software nodig heeft
-
19 mrt Those Vegan Cowboys zet stappen in precisiefermentatie
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan