Mondelez en Lotus Bakeries gaan samenwerken
13 jun 2024 09:55
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Een opmerkelijke overeenkomst tussen twee concurrenten. Mondelez gaat Biscoff speculoosjes van Lotus Bakeries produceren en verkopen in India en speculoos verwerken in producten van Milka en Cadbury.
Tegen 2025 verschijnen de eerste co-branded producten van Milka en Biscoff in Europa en van Cadbury en Biscoff in het Verenigd Koninkrijk.
Beide bedrijven stellen de overeenkomst voor als een win-win: Lotus kan dankzij de samenwerking sneller groeien op de Indiase markt en kan Biscoff in combinatie met de sterke merken van Mondelez ook in andere markten nieuwe stimulansen geven. Voor Mondelez biedt het partnership de gelegenheid om het aanbod uit te breiden met innovatieve producten in het groeiende premiumsegment.
Laatste nieuws
-
22 okt Europees Parlement eens met 2,7 miljoen voor ontslagen Match-Smatch medewerkers
-
22 okt Lidl Plus app krijgt zelfscanfunctie
-
22 okt Staking bij AB InBev in Hoegaarden
-
22 okt Amazon test nieuw winkelconcept
-
22 okt Nestlé experimenteert met fermentatie na de oogst van koffie
-
21 okt Meer omzet Vion, volume daalt
-
21 okt JAB Holding neemt het belang van Mondelez International in JDE Peet’s over
-
21 okt Rafael Oliveira wordt nieuwe CEO van JDE Peet’s
-
21 okt Arla Foods wil Arabian Food Industries Company overnemen
-
21 okt Digitaal innoveren voor een groenere, duurzame toekomst in de voedings- en drankensector
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan