Nieuwe vleesvervangers Kraft Heinz en NotCo

bron: FoodPro Network
Kraft Heinz heeft in de Verenigde Staten nieuwe vleesvervangende producten op de markt gebracht die zijn voortgekomen uit de joint venture met de start-up NotCo. Onder het merk Oscar Mayer bieden de bedrijven samen NotHotDogs en NotSausages aan.
Aan de basis van de productontwikkeling van de joint venture tussen NotCo en Kraft Heinz staat een op kunstmatige intelligentie gebaseerde technologie die werd ontwikkeld door NotCo. Eerder lanceerde de joint venture Kraft Heinz NotCo al plantaardige alternatieven voor kaas, mayonaise en een cheeseburger.
“Bij The Kraft Heinz Not Company is het ons doel om overheerlijke, plantaardige voeding te creëren die heerlijk en toegankelijk is voor iedereen – van de toegewijde veganist tot de plantaardige nieuwsgierige”, aldus Lucho Lopez-May, CEO van The Kraft Heinz Not Company. “We weten dat mensen hongerig zijn naar plantaardige vleesopties van merken die ze kennen en vertrouwen. Bij de lancering van het eerste product van de joint venture in de categorie plantaardig vlees zagen we een kans om aan deze verlangens van consumenten te voldoen.”
Laatste nieuws
-
25 apr Nestlé wil koffieteelt verduurzamen
-
25 apr Hoe een ERP voor voedselproductie de 6 belangrijkste stappen in de productie van producten vergemakkelijkt
-
24 apr Nestlé profiteert van prijsverhogingen
-
24 apr PepsiCo rekent op hogere kosten door importheffingen Trump
-
24 apr Minder omzet Unilever door verkoop merken
-
24 apr Omzet Danone stijgt
-
24 apr Dit zijn de BRCGS, IFS en FSSC 22000 opleidingseisen
-
24 apr De minder bekende voordelen van ERP-software voor de levensmiddelenindustrie belichten
-
23 apr Aantal bestellingen Just Eat Takeaway neemt af
-
23 apr Nestlé investeert in onderzoek naar klimaatbestendigere koffieteelt
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan