Webinar | Hoe het juiste inzicht in je fabriek zorgt voor winstgroei

bron: FoodPro Network
Waar zijn efficiëntieverbeteringen mogelijk in je productiebedrijf? Waar kun je risico’s beperken en waar kun je kansen benutten om groei te stimuleren en kosten te besparen?
Dit zijn kritieke business vragen die ontstaan als gevolg van de huidige externe marktdruk en economische onzekerheden waar voedings- en drankenbedrijven mee te maken hebben. Bedrijven zoeken daarom naar manieren om dat te compenseren met interne efficiëntie.
Daar is digitalisering, data en inzicht voor nodig. En dat vraagt om een langetermijnvisie op digitalisering. Het hebben van die visie en het opbouwen van een IT-infrastructuur voor de lange termijn, zorgt dat je als productiebedrijf een krachtige basis hebt voor de toekomst.
Ontdek tijdens dit webinar op 29 februari meer over de meest effectieve langetermijnstrategieën voor je productiebedrijf, gebaseerd op best practices uit de sector. We gaan aan tafel met industrie experts van Agoria en Fries Lefevere van Aptean om uitgebreid in te gaan op de volgende vragen:
- Hoe ziet een langetermijnvisie op digitalisering eruit voor productiebedrijven?
- Hoe kun je operationele voordelen behalen door modernisering van je bedrijfsprocessen?
- Wat kan end-to-end inzicht betekenen voor je bedrijf?
- Welke mogelijkheden biedt geavanceerde technologie voor productiebedrijven?
Schrijf je hier in voor het webinar en ontdek hoe productiebedrijven in de Food & Beverage sector dankzij de juiste investeringen met meer vertrouwen kijken naar de toekomst.
Bron: Aptean - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
20 jun In 8 stappen naar een goede Food Safety Culture
-
20 jun Quiz | Hoe duurzaam is uw voedsel- en drankenbedrijf?
-
19 jun Unilever overweegt Brits snacksmerk te verkopen
-
19 jun Europese Commissie kijkt naar marktmacht chocoladefabrikant Mars volgens Reuters
-
19 jun Danone wil het aantal wereldwijde partnerschappen verdubbelen
-
19 jun Efficiënter zaden, noten en gedroogd fruit verkopen (video)
-
18 jun Colruyt Group verkoopt 81 Franse winkels
-
18 jun Campbell Soup geeft een pittige twist aan soepen
-
18 jun EU Richtlijn Verpakking: wat u moet weten naarmate de EU Richtlijn 94/62/EG evolueert
-
17 jun Kraft Heinz gaat in VS kunstmatige kleurstoffen uit voeding halen
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan