Hema laat merken adverteren in winkel
bron: FoodPro Network Belgium
AMSTERDAM - HEMA start met een eigen retailmediakanaal. Merken kunnen voortaan adverteren op schermen in de winkels. In de toekomst komen er nog opties voor adverteerders bij.
In 280 winkels in Nederland installeert Hema digitale schermen waarop merken in de vestigingen kunnen adverteren. Na succesvolle tests met Lipton en Coca-Cola is Hema zo de volgende retailer die zich aan retailmedia waagt.
“Retailmedia wordt steeds belangrijker in de marketingmix van merken. Met het grote en diverse winkelpubliek dat wij dagelijks in en rond onze winkels hebben, is het voor ons een logische stap om onze schermen aan te bieden bij adverteerders”, aldus Chief Customer Officer Bas Verheijen tegen Twinkle.
Voorlopig blijft het adverteren wel beperkt tot de fysieke winkels. Er komen echter snel meer schermen bij en volgend jaar krijgen adverteerders meer mogelijkheden.
Laatste nieuws
-
17 mei PepsiCo investeert meer dan 200 miljoen euro in chipsfabriek in Veurne
-
17 mei Fonterra overweegt activiteiten in consumentenproducten te verkopen
-
17 mei Haribo en Lidl bereiken akkoord
-
17 mei Crisp introduceert een blikje biodiversiteit
-
17 mei Meer zuivelverwerkers met CO2-doelen, doorberekenen kosten lastig
-
17 mei Waarom u ERP-functionaliteit voor voedselveiligheid nodig hebt
-
17 mei Whitepaper zout- en suikerreductie: 4 criteria voor succesvol reduceren
-
16 mei Asda stort zich op huizenmarkt
-
16 mei Milcobel heeft nieuwe CEO
-
16 mei eBook | Versterk je supply chain: Beheers veerkracht en flexibiliteit
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan