Nieuwe app en folder voor Carrefour

bron: FoodPro Network
Minder pagina’s en sterkere promoties in een compactere folder van Carrefour in België. Tegelijk verhoogt de supermarktketen de investeringen in digitale klantcommunicatie.
De folder komt voortaan in een compacter formaat met minder pagina’s en sterkere promoties. Het nieuwe formaat betekent opnieuw een besparing op papierverbruik. De supermarktketen wil van 3.900 ton vandaag naar 1.900 ton eind 2026. In 2022 verbruikte Carrefour nog 7.800 ton papier voor z’n folders.
Het vrijgekomen budget investeert Carrefour in meer gerichte digitale communicatie, zoals gepersonaliseerde promo’s via de app, website en sociale media. De vernieuwde app bevat enkele nieuwe functionaliteiten. Zo kunnen klanten interessante promo’s meteen omzetten in een boodschappenlijst en sneller bonuscheques aanmaken om gespaarde punten te verzilveren.
Laatste nieuws
-
21 mrt Amerikaanse FDA overweegt Nutri-Score-achtig FoP-logo
-
21 mrt Afval bestrijden met food-specifiek ERP
-
20 mrt IJsjesdivisie Unilever wordt The Magnum Ice Cream Company
-
20 mrt Biefstuk en hamburgers worden nog duurder door schaarste
-
20 mrt ACI Group breidt aanbod plantaardige eiwitten uit
-
20 mrt McCain wil voor 350 miljoen euro investeren in Franse fabrieken
-
20 mrt 4 manieren om met data waarde toe te voegen in de uitdagende Food & Beverage industrie
-
19 mrt Picnic gaat samenwerken met met Intermarché
-
19 mrt Wanneer en waarom je bedrijf Food ERP software nodig heeft
-
19 mrt Those Vegan Cowboys zet stappen in precisiefermentatie
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan