Ook Colruyt France gaat huismerken inkopen via alliantie EMD

20 jan 2025 06:07
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Francap, de inkoopgroep waar ook Colruyt France lid van is, gaat voortaan huismerken inkopen via de internationale retailalliantie EMD. Inkoop van A-merkproducten valt buiten de samenwerking.
Vanaf dit jaar gaat Francap huismerken inkopen via de internationale alliantie European Marketing Distribution. De Franse groepering brengt tien retailers aan met samen 2.215 verkooppunten, onder merken als Coccinelle Supermarché, Rapid’ Market, Panier Sympa, Viveco en Marché Minut’. Eén van de grootste leden is Colruyt France, dat 102 supermarkten heeft.
Andere leden zijn onder andere Superunie, Markant en RTG International.
Laatste nieuws
-
12 feb Ahold Delhaize boekt iets meer omzet
-
12 feb Heineken verkoopt meer
-
12 feb Steeds meer biologische boeren in Duitsland
-
12 feb Hoe maak je voedselveiligheid onderdeel van de hele organisatie?
-
11 feb Omzet Coca-Cola stijgt vooral door prijsverhogingen
-
11 feb Nestlé wil koffieteelt verduurzamen
-
11 feb Webinar | Cloud en AI zijn de drijvende kracht achter technologische transformatie
-
10 feb McDonald's verkoopt meer door acties
-
10 feb Whitepaper zout- en suikerreductie: 4 criteria voor succesvol reduceren
-
10 feb Het belang van traceerbaarheid in de supply chain en de technologieën die dit mogelijk maken
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan