Nog geen duidelijkheid over toekomst Albert Heijn in België
bron: FoodPro Network Belgium
ANTWERPEN - Ahold Delhaize heeft nog geen definitieve beslissing genomen over de toekomst van het merk Albert Heijn in België. Uitsluitsel hierover komt er pas in de eerste helft van 2019. Aldus een persbericht dat Ahold Delhaize verspreidde.
In het persbericht benadrukt Ahold Delhaize dat het uniek gepositioneerd is om de Belgische consument succesvol te bedienen met twee merken, die elk hun onderscheidende voordelen bieden aan klanten.
De prioriteit van Ahold Delhaize is om de komende jaren van Delhaize de favoriete supermarkt van Belgen te maken en de beste retailer in België te worden. Delhaize gaat hiervoor aanzienlijk investeren in klantbeleving. Klanten van Delhaize zullen in toenemende mate profiteren van de kracht van de Ahold Delhaize groep. Met name op het gebied van inkoop, assortiment en e-commerce. “We brengen het beste van zowel Delhaize als Albert Heijn naar de Belgische consument”.
Albert Heijn blijft wel gewoon nieuwe winkels openen in Vlaanderen.
Laatste nieuws
-
20 jun In 8 stappen naar een goede Food Safety Culture
-
20 jun Quiz | Hoe duurzaam is uw voedsel- en drankenbedrijf?
-
19 jun Unilever overweegt Brits snacksmerk te verkopen
-
19 jun Europese Commissie kijkt naar marktmacht chocoladefabrikant Mars volgens Reuters
-
19 jun Danone wil het aantal wereldwijde partnerschappen verdubbelen
-
19 jun Efficiënter zaden, noten en gedroogd fruit verkopen (video)
-
18 jun Colruyt Group verkoopt 81 Franse winkels
-
18 jun Campbell Soup geeft een pittige twist aan soepen
-
18 jun EU Richtlijn Verpakking: wat u moet weten naarmate de EU Richtlijn 94/62/EG evolueert
-
17 jun Kraft Heinz gaat in VS kunstmatige kleurstoffen uit voeding halen
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan