Hoe een ERP voor voedselproductie de 6 belangrijkste stappen in de productie van producten vergemakkelijkt

bron: FoodPro Network Belgium
ETTEN-LEUR - Het proces van digitale transformatie kan het best worden omschreven als een reis, aangezien er verschillende stappen moeten worden doorlopen voordat een organisatie kan zeggen dat zij echt is gemoderniseerd voor het hedendaagse bedrijfslandschap. Het is toepasselijk dat voedsel- en drankbedrijven, waarvoor digitale transformatie een dringende noodzaak is, tijdens hun dagelijkse werkzaamheden ook een soort reis maken, aangezien zij het pad van de productie van "boer tot bord" volgen.
Uw bedrijf wordt sterk gestimuleerd om in elke fase van de toeleveringsketen optimaal te presteren om ervoor te zorgen dat uw eindproducten voldoen aan de steeds hogere eisen van consumenten en regelgevende overheidsinstanties. Dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan, want de productieprocessen van voedingsmiddelen en dranken zijn zeer gespecialiseerd en genuanceerd, en vereisen het juiste evenwicht van prioriteiten om uw doelstellingen inzake kwaliteit, efficiëntie en winstgevendheid te bereiken.
Daarom is het een slimme zet om te onderzoeken hoe doelgerichte, sectorspecifieke technologie uw inspanningen kan ondersteunen. De softwareoplossingen voor voedings- en drankbedrijven hebben de laatste jaren een lange weg afgelegd, met enterprise resource planning (ERP) systemen in de voorhoede van deze ontwikkeling dankzij het feit dat de beste onder hen specifieke functies bieden voor elke productiefase.
Maar wat zijn die functies precies, en hoe komen ze uw bedrijf ten goede en leiden ze tot betere resultaten? Laten we de details eens nader bekijken met deze wandeling door de stappen van de voedsel- en drankenproductie. Wij zullen vooral benadrukken hoe een ERP voor voedselproductie de resultaten kan verbeteren en ervoor kan zorgen dat u zowel uw interne doelstellingen als de verwachtingen van kritische klanten, kritische kopers en strenge handhavingsinstanties haalt - en hopelijk overtreft.
Lees meer op de website van Aptean
Bron: Aptean - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
12 feb Heineken verkoopt meer
-
12 feb Steeds meer biologische boeren in Duitsland
-
12 feb Hoe maak je voedselveiligheid onderdeel van de hele organisatie?
-
11 feb Omzet Coca-Cola stijgt vooral door prijsverhogingen
-
11 feb Nestlé wil koffieteelt verduurzamen
-
11 feb Webinar | Cloud en AI zijn de drijvende kracht achter technologische transformatie
-
10 feb McDonald's verkoopt meer door acties
-
10 feb Whitepaper zout- en suikerreductie: 4 criteria voor succesvol reduceren
-
10 feb Het belang van traceerbaarheid in de supply chain en de technologieën die dit mogelijk maken
-
07 feb Edeka koopt zuivelfabriek
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan