Trendrapport | Mondiale Trends en Strategische Inzichten in de Food & Beverage-sector
bron: FoodPro Network Belgium
ETTEN-LEUR - Van een wereldwijde pandemie, verstoringen in de supply chain, arbeidstekorten, veranderende consumenteneisen, voedselveiligheid en milieuregelgeving, en al het andere daartussenin, de voedings- en drankenindustrie heeft een dramatische verandering in het landschap gezien. De steeds veranderende markt vertoont ook geen tekenen van vertraging.
We wilden meer weten over de invloed van deze voortdurende veranderingen op de strategieën van voedings- en drankenbedrijven en daarom hebben we IDC de opdracht gegeven om deze whitepaper te schrijven: Mondiale Trends en Strategische Inzichten in de Food & Beverage-sector 2022. De bevindingen staan boordevol inzichten die een optimistisch maar druk beeld geven van wat er gaat komen voor deze dynamische industrie.
Bekijk hier het Trendrapport | Mondiale Trends en Strategische Inzichten in de Food & Beverage-sector.
Bron: Aptean - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
-
25 apr A-merken Nestlé blijven last houden van zuinige consument
-
25 apr EU verbiedt ongezonde aroma's voor rookworst en barbecuesaus
-
25 apr Aviko werkt aan frietketen zonder CO2-uitstoot in 2030
-
25 apr Legionella-onderzoek: het belang van risicoanalyse en watermonsters
-
25 apr Energiebesparing bij verdampen CO2 in de voedingsindustrie?
-
24 apr PepsiCo verlaagt zoutgehalte in chips van het merk Lay's
-
24 apr Heineken zag bierverkoop eerste kwartaal aantrekken
-
24 apr E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan