Nederlanders openen Belgische Jumbo in Bree

01-12 13:59 | bron: FoodPro Network Belgium

BREE - Jumbo opende vandaag rond 9.00 uur de deuren van haar vijftiende winkel in België. "Klanten uit Bree en omstreken kunnen er vanaf vandaag terecht voor de beste service, buitengewoon groot assortiment en altijd lage prijzen. De klant hoeft bij Jumbo niet te kiezen. Jumbo zet, net zoals in Nederland, de klant op 1 door de verwachtingen continu te overtreffen en zo van klanten echte fans te maken", aldus Jumbo op haar website.

Nederlandse ondernemersduo

De gloednieuwe winkel wordt gerund door het Nederlandse ondernemersduo Ralf Jansen en René Puts, tevens eigenaars van Jumbo winkel in Stramproy, aan de Nederlands-Belgische grens. De winkel heeft een totaaloppervlakte van zo’n 1500 vierkante meter en stelt zo’n 85 mensen uit de regio te werk. “We zijn ontzettend blij dat we nu de grens kunnen oversteken en ook hier de deuren van onze Jumbo winkel kunnen openen met een fantastisch team,” vertelt Ralf Jansen. “In onze winkel in Nederland, net over de grens, merken we dat ook heel wat Belgen de fantastische én én én formule van Jumbo komen opzoeken. Ik ben dan ook verheugd dat we vanaf nu de Belgische klanten ook kunnen verwelkomen in onze winkel in Bree en we hen kunnen verwennen met de beste service, een buitengewoon groot assortiment en altijd lage prijzen.” René Puts vult aan; “Een boeiende uitdaging, want we zijn ons ervan bewust dat Nederland en België niet hetzelfde zijn, maar wat wel overeenkomt en ons het volste vertrouwen biedt, is dat in beide landen de totaalbeleving van Jumbo duidelijk omarmd wordt.”

7 Zekerheden
De 7 Zekerheden, waar Jumbo in Nederland groot mee is geworden, zijn ook in België de beloften aan de klant. Dus euro’s goedkoper, service met een glimlach, voor al je boodschappen, vers is écht vers, vlot winkelen, niet tevreden geld terug en jouw wensen staan centraal. Klanten kunnen erop vertrouwen dat wat Jumbo belooft ook écht waarmaakt. De combinatie van de beste service, een buitengewoon groot assortiment e´n altijd lage prijzen, maakt Jumbo uniek.

Boodschappen doen, een totaalbeleving
Jumbo maakt van boodschappen doen een ware totaalbeleving. Zo vinden klanten er binnen het buitengewoon grote assortiment ook verschillende producten uit het HEMA-assortiment terug, dat mee wisselt met de seizoenen. Daarnaast is er een uitgebreide bloemenafdeling met keuze uit verschillende boeketten. Bovendien geldt er een versgarantie van 7 dagen op de bloemen. Straalt je boeket geen 7 dagen, dan krijg je van Jumbo een nieuw boeket. “Het aanbieden van deze extra diensten draagt eraan bij dat klanten voor werkelijk al hun dagelijkse boodschappen bij Jumbo terecht kunnen en zo willen we dat boodschappen doen prettiger, leuker en fijner wordt. Zo gaan we ook in deze nieuwe winkel in Bree voor meer dan 100% tevreden klanten,” vertelt supermarktmanager Stefan van Dael.

De nieuwe Jumbo in Bree biedt een brede waaier aan pizza’s, Vlaamse klassiekers en andere maaltijden uit de eigen vers keukens, zoals kip aan ’t spit. Met de feestperiode in het verschiet, voorziet Jumbo bovendien ook in de nodige feestproducten. “Met de feestmaand voor de deur, kunnen we niet wachten om aan onze klanten in Bree en omgeving onze lekkere en feestelijke producten aan te bieden; van heerlijke hapjes tot een heuse collectie aan kerstwijnen en -bieren,” voegt Stefan er aan toe.

Succesverhaal in België gaat verder
“Ik ben ontzettend trots dat we vandaag, samen met Ralf, René en Stefan, inmiddels onze zesde winkel in Limburg en de vijftiende winkel in België hebben geopend. Limburg kleurt zo meer en meer geel, waardoor steeds meer Limburgers van onze unieke Jumbo formule kunnen genieten,” vertelt Peter Isaac, managing director van Jumbo België. “Dankzij onze winkel in Bree en het fantastische team dat daar klaarstaat, breiden we onze fanclub weer verder uit.”

 

Bron: Jumbo





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
24 jan 'Bain Capital en Carlyle hebben interesse om Friso van FrieslandCampina over te nemen'
24 jan Aldi stopt samenwerking met Deliveroo in Verenigd Koninkrijk
24 jan Markt voor vleesvervangers over 10 jaar goed voor omzet van 140 miljard euro
24 jan Ethyleenoxide, what’s next?
21 jan Wederom topjaar voor Deliveroo
21 jan Nestlé in de tegenaanval in prijzenconflict met Albert Heijn
21 jan Meer dan ooit is het van belang de juiste man of vrouw aan het roer te hebben
21 jan Correcte gewichtsbepaling dankzij scheefstandcorrectie | Easy Level kantelcompenstie: altijd het juiste gewicht
20 jan Albert Heijn waarschuwt voor tekorten door prijzenconflict met Nestlé
20 jan Unilever blijft bij bod van 50 miljard pond voor consumententak GSK
20 jan Investering van 25 miljoen voor Franse vleesvervangersproducent La Vie
20 jan Webinar: De nieuwste generatie software voor de digitalisering van jouw foodbedrijf
20 jan 8 redenen om voor Ucrete industrievloeren te kiezen (video)
19 jan Metro zoekt koper voor Belgische winkels
19 jan Fevia: 'Omikron heeft behoorlijke impact op Belgische voedingsindustrie'
19 jan De nieuwste generatie ERP software voor de digitalisering van jouw voedselbedrijf
19 jan Waar liggen de risico's binnen voedselveiligheidssystemen?
18 jan Aldi opent eerste kassaloze winkel
18 jan Is vertical farming echt het antwoord op het waarborgen van de voedselzekerheid in de wereld?
18 jan Nature’s Pride investeert in avocado inpakrobot (video)
18 jan Wegen | uitprijzen | etiketteren in de AGF sector (video)
17 jan Walmart wil eigen cryptomunt en NFT’s
17 jan Unilever heeft miljarden over voor consumententak GSK
17 jan Wat is premiumisatie en hoe vormt het de drankenindustrie?
14 jan Lege schappen bij Mere in Verenigd Koninkrijk
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
Advertentie
uw banner hier?