Amazon lanceert nieuw food-huismerk
14 apr 2021 09:03
bron: FoodPro Network Belgium
bron: FoodPro Network Belgium
SEATTLE - Amazon heeft een nieuw huismerk voor voedingsproducten gelanceerd onder de naam Aplenty. Met de lancering van het nieuwe huismerk zet de Amerikaanse retailgigant zijn ambities in de foodretail opnieuw kracht bij.
Aplenty wordt zowel online als in de fysieke Amazon Fresh-winkels gelanceerd. Hiervan werden onlangs nog twee nieuwe winkels geopend in Londen. Amazon zou honderden producten willen uitbrengen onder het nieuwe huismerk: van snoep en zoute snacks tot diepvriesproducten, sauzen, specerijen en bakmixen.
Amazon verkoopt al melk, kruiden en groenten onder de naam Happy Belly, bakkerijproducten onder de naam Amazon Fresh en kant-en-klaarmaaltijden onder de naam Amazon Kitchen.
Laatste nieuws
-
19 apr Unilever zwakt duurzaamheidsdoel voor plastic af
-
19 apr Activistische aandeelhouders eisen gezonde voeding van Nestlé
-
19 apr Cacaoboeren gaan in Brussel protesteren tegen lage prijzen
-
19 apr Colruyt krijgt goedkeuring voor overname 54 Match- en Smatch-winkels
-
19 apr Hoe planningssoftware voor voedselproductie zorgt voor consistent succes op 3 fronten
-
18 apr Greenyard neemt ijsjesfabrikant Crème de la Crème over
-
18 apr Worst uit het lab valt in de smaak bij eerste proeverij in Europa
-
18 apr Meer omzet bij Sligro
-
18 apr Kraft lanceert de Creamy Sauces-lijn
-
18 apr Waardevolle voedingsingrediënten uit koffieprut
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan