Category Management Opleiding

In een steeds complexere en concurrerende omgeving, is het aantrekken en converteren van klanten een uitdaging voor zowel leveranciers als retailers. Binnen de consumer journey is winnen op het moment van aankoop immers de belangrijkste uitdaging.

Het duidelijk gestructureerd category management-proces vormt het ideale kader voor leveranciers en retailers om samen succesvolle shopper-gerichte strategieën en plannen te ontwikkelen.

GS1 Belgium & Luxembourg, Luc Desmedt (LD & Co) en retailexperts van GFK & Nielsen slaan de handen ineen om u een unieke opleiding aan te bieden en om u de kennis en analytische vaardigheden voor een effectief & succesvol categoriemanagement mee te geven tijdens hun Master Class Category Management - Essentials.

Na het 3-daagse Essentials-programma, zal u in staat zijn om:

  • de 8 stappen van het categoriemanagementproces te ontwikkelen
  • de categorie te begrijpen en de groeimogelijkheden te bepalen
  • te begrijpen hoe categoriemanagement de samenwerking tussen retailers en leveranciers naar een hoger strategisch niveau kan tillen.

Deze opleiding wordt in het engles gegeven en bestaat uit een combinatie van interactieve presentaties en hands-on workshops. De interactie met de trainers en met de deelnemers verbreedt jouw professionele perspectief en draagt bij aan de leerervaring.  

De eerstvolgende training cyclus start op 20 april. Twijfel niet langer en raadpleeg hier het dagprogramma en schrijf je in. 

 

Bron: GS1 Belgium & Luxembourg - partner FoodPro Network





Laatste nieuws