HelloFresh wil uitbreiden naar Japan
bron: FoodPro Network Belgium
TOKYO - HelloFresh wil nu ook aan de slag in Japan. De maaltijdboxenleverancier is op zoek naar een Managing Director voor Japan. Daarnaast hoopt HelloFresh in de Benelux ook broodjes en wijn te gaan verkopen.
Binnen 5 tot 7 jaar wil HelloFresh groeien van 3,6 miljard naar 10 miljard euro omzet. Om dit doel te bereiken bereidt het van oorsprong Duitse bedrijf nu ook een verdere internationale expansie voor. De marktleider in maaltijdboxen mikt daarbij vooral op de Aziatische markt.
HelloFresh zoekt een verantwoordelijke voor de lancering in Japan, op “zeer korte termijn”, zo valt te lezen in de vacature. Kandidaten moeten vloeiend Engels en Japans spreken, maar krijgen in ruil een “erg aantrekkelijk” salaris met mogelijkheid om ook aandelen te verwerven.
Laatste nieuws
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
-
25 apr A-merken Nestlé blijven last houden van zuinige consument
-
25 apr EU verbiedt ongezonde aroma's voor rookworst en barbecuesaus
-
25 apr Aviko werkt aan frietketen zonder CO2-uitstoot in 2030
-
25 apr Legionella-onderzoek: het belang van risicoanalyse en watermonsters
-
25 apr Energiebesparing bij verdampen CO2 in de voedingsindustrie?
-
24 apr PepsiCo verlaagt zoutgehalte in chips van het merk Lay's
-
24 apr Heineken zag bierverkoop eerste kwartaal aantrekken
-
24 apr E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan