Food and Drink 2020: 'Sterke en vertrouwde voedingsmerken lijden niet onder corona'
24 nov 2020 09:14
bron: FoodPro Network Belgium
bron: FoodPro Network Belgium
LONDEN - Het Britse onderzoeksbureau Brand Finance heeft een inschatting gemaakt welke impact de coronacrisis zal hebben op de 500 grootste merken in de wereld. De onderzoekers verwachten een waardedaling van deze merken van 1 biljoen dollar. Op voedingsmerken heeft de coronapandemie echter weinig invloed.
Brand Finance schat de waarde van de merken van het Zwitserse voedingsconcern Nestlé het hoogst in binnen de voedingsindustrie. De waarde daarvan wordt ingeschat op ruim 20 miljard dollar. Dat is circa 3,4% meer in vergelijking met vorig jaar. Op enige afstand volgen de merken van de Chinese zuivelproducent Yili Group. Unilever is terug te vinden op de tiende plaats.
Download hier het hele rapport Food and Drink 2020.
Laatste nieuws
-
18 apr Greenyard neemt ijsjesfabrikant Crème de la Crème over
-
18 apr Worst uit het lab valt in de smaak bij eerste proeverij in Europa
-
18 apr Meer omzet bij Sligro
-
18 apr Kraft lanceert de Creamy Sauces-lijn
-
18 apr Waardevolle voedingsingrediënten uit koffieprut
-
18 apr Podcast Webinar | Hoe vlieg je een ERP project aan? Het geheim van een succesvolle implementatie
-
18 apr Amerikanen laten vleesvervangers liggen
-
17 apr Just Eat Takeaway kampt met teruglopende orders
-
17 apr Quiz | Hoe duurzaam is uw voedsel- en drankenbedrijf?
-
17 apr Omarm de toenemende complexiteit in productieplanning
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan