Carrefour verhoogt zijn e-commerce capaciteit
bron: FoodPro Network Belgium
BRUSSEL - Met een nieuwe technologische partner wil Carrefour zijn e-commerceactiviteiten operationeel naar een hoger niveau tillen en de klantervaring verbeteren. Hierbij is de primeur voor België, waarna andere landen zullen volgen.
Carrefour heeft hiervoor een exclusief partnership afgesloten met de Canadese softwarespecialist Food-X Technologies. Dit bedrijf heeft technologie ontwikkeld voor het beheren van e-commerce in de voedingssector. Carrefour wil op deze manier zijn productiviteit en de rentabiliteit verhogen binnen het online segment, die een sterke groei kent.
Carrefour België zal als eerste land het systeem implementeren. Met de oplossing van Food-X zullen de winkels van Carrefour een beroep kunnen doen op een gecentraliseerde voorbereiding van de online winkelbestellingen vanuit een nieuw distributiecentrum. Het nieuwe magazijn zal winkels bevoorraden die click & collect aanbieden, maar ook zorgen voor levering aan huis.
Laatste nieuws
-
19 apr Hogere prijzen en volumes bij Danone
-
19 apr Cacaoprijzen breken records
-
19 apr Unilever zwakt duurzaamheidsdoel voor plastic af
-
19 apr Activistische aandeelhouders eisen gezonde voeding van Nestlé
-
19 apr Cacaoboeren gaan in Brussel protesteren tegen lage prijzen
-
19 apr Colruyt krijgt goedkeuring voor overname 54 Match- en Smatch-winkels
-
19 apr Hoe planningssoftware voor voedselproductie zorgt voor consistent succes op 3 fronten
-
18 apr Greenyard neemt ijsjesfabrikant Crème de la Crème over
-
18 apr Worst uit het lab valt in de smaak bij eerste proeverij in Europa
-
18 apr Meer omzet bij Sligro
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan