Webinar e-commerce: de opportuniteiten, mogelijkheden en do's en don'ts voor voedingsbedrijven

BRUSSEL - E-commerce. Nu meer dan ooit relevant, maar voor voedingsbedrijven blijft het een beetje zoeken hoe dat nu juist aan te pakken. Er zijn dan ook een aantal aspecten aan voeding die het vooral op gebied van logistiek wat gecompliceerder maken dan voor andere sectoren. De beperkte houdbaarheid, en het feit dat er een vrijwel continue nood is aan een divers areaal aan producten, om er nu zowat de meest cruciale punten uit te pikken.

In deze webinar, een samenwerking tussen Fevia Vlaanderen en Flanders' FOOD, maak je kennis met de mogelijkheden van e-commerce, specifiek voor voedingsbedrijven, en mogelijke manieren om met de logistieke uitdagingen om te gaan aan de hand van enkele expert-talks en getuigenissen van ervaringsdeskundigen.

Wanneer

Donderdag 9 juli van 14u00 tot 16u30

Programma

  • 14u00      Intro en afspraken | Nadia Lapage, Fevia Vlaanderen, Charlotte Boone &
                    Veerle Rijckaert, Flanders' FOOD
  • 14u10      Corona, de brandversneller voor digital adoptie. De impact op (lokale) retail. | Jo
                    Caudron, Scopernia
  • 14u50      MyFoodSpot: case study van ecommerce toegepast in de foodservice
                    waardeketen | Patrick Wouters, Lantmannen Unibake en voormalig topman
                    bij bol.com
  • 15u30      Ervaringen met een B2B en opzet van een B2C webplatform |
                    Johan Dekeyzer, Dekeyzer-Ossaer
  • 15u45      Verder op zoek naar een antwoord op de logistieke uitdagingen | Michael Deca, VIL
  • 16u00      Q&A met alle sprekers

Tarief

  • Leden van Fevia of Flanders’ FOOD: 50 euro
  • Niet-leden: 100 euro

 

Meer informatie en inschrijven.

 

Bron: Fevia





Laatste nieuws