Asda test virtuele rij

26-05 08:29 | bron: FoodPro Network Belgium

LEEDS - De Britse supermarktketen Asda houdt een test met een virtuele rij om zo de handhaving van coronaregels makkelijker te maken.

Klanten van de supermarkt in Leeds hoeven niet meer fysiek in een rij te gaan staan als de limiet van het aantal klanten dat in de supermarkt mag zijn is bereikt.  Een situatie die zich momenteel vaak voer doet sinds invoering van coronaregels, aldus Chargedretail.

Na inloggen kunnen klanten hun plekje in de 'virtuele rij' voor de winkel boeken. De klanten kunnen zodoende bijvoorbeeld in de auto wachten en krijgen een seintje als ze bij de winkel naar binnen mogen. 

De CEO van Asda, Roger Burnley, verwacht dat de social distancing maatregelen nog tot minstens tot het eind van het jaar zullen gelden. Asda verwacht dat het concept van de virtuele rij de komende weken naar meer vestigingen uitgerold wordt.




Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
13 jul Voedingsmiddelen leveren aan Tesco? (whitepaper)
13 jul Walmart laat robots de vloer schrobben (video)
13 jul De Enssieg Groep: nu ook gecertificeerd applicator van Ucrete CS vloerensysteem
10 jul Biotechnologiebedrijf in Singapore produceert melk in een laboratorium
10 jul Verplicht mondkapje in supermarkt en andere winkels
10 jul Circa 60% van de wereldwijde vleesproducten in 2040 zal plantaardig of gekweekt zijn
10 jul Understanding, Monitoring and Meeting the Differing Global Maximum Residue Limits (MRLS) For Pesticides in Food and Feed Products
10 jul Vergroot uw competenties met online training bij DNV GL
09 jul ‘Ahold Delhaize gaat strijd aan met Jumbo voor Hema’
09 jul FAO verwacht daling van 3% van het vleesverbruik in 2020
09 jul Nestlé gaat productie van Nespresso-koffie uitbreiden
09 jul Trends in de Zuid-Koreaanse food retail
09 jul Veilige en efficiënte afvuloplossingen (video)
08 jul Europees project FoodSHIFT gericht op duurzaam lokaal voedselsysteem in 9 steden
08 jul Picnic verwacht omzet van 500 miljoen euro in 2020
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?