DIGI Benelux verzekert continuïteit klanten
bron: FoodPro Network Belgium
ANTWERPEN - De corona-crisis maakt ons duidelijk dat de voedingswinkels één van de hoekstenen van onze maatschappij zijn. Zonder de betrouwbaarheid van onze winkels, zonder de inzet van het winkelpersoneel zouden we vervallen in een onwaarschijnlijke chaos. Betrouwbare winkels hebben belang bij betrouwbare toestellen en betrouwbare leveranciers. Daarom verzekert DIGI dat wij ook ondanks de crisis het serviceteam functioneel zullen houden.
DIGI weegschalen en verpakkingstoestellen staan dikwijls in het hart van de onderneming. Zonder een goed functioneren komt de werking in gedrang. Daarom zal DIGI de komende weken voorrang geven aan interventies en installaties in overleg met de klant inplannen. Voor de veiligheid van onze klanten en techniekers zullen ook alle interventies zo veel mogelijk van op afstand gebeuren.
DIGI wenst zijn monteurs, techniekers en servicedeskmedewerkers te bedanken voor hun inzet. Zonder hen zouden onze winkels niet met DIGI-machines kunnen blijven werken. DIGI wenst ook zijn klanten, van de grootste supermarkt tot de kleinste voedingswinkel veel sterkte toe in deze bewogen tijden.
Bron: DIGI Benelux - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
-
25 apr A-merken Nestlé blijven last houden van zuinige consument
-
25 apr EU verbiedt ongezonde aroma's voor rookworst en barbecuesaus
-
25 apr Aviko werkt aan frietketen zonder CO2-uitstoot in 2030
-
25 apr Legionella-onderzoek: het belang van risicoanalyse en watermonsters
-
25 apr Energiebesparing bij verdampen CO2 in de voedingsindustrie?
-
24 apr PepsiCo verlaagt zoutgehalte in chips van het merk Lay's
-
24 apr Heineken zag bierverkoop eerste kwartaal aantrekken
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan